این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Windows XP SP3 Final2008ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع

امروزه ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 یکی از مهمترین عامل های کند شدن رایانه ها به شمار می آید و بسیاری از کاربران را مجبور به ارتقاء سخت افزاری یا استفاده از ورژن اولیه ویندوز نموده است، اما چطور می توان ویندوزی با سرعت و امنیت بالا داشت؟ برای این منظور هکرهای بسیاری برای بالا بردن سرعت ویندوز آن را بهینه سازی کرده اند که سایت دانلود رایگان نرم افزار یکی از بهترین ویندوز های سرویس پک 3 با تمام امکانات و امنیت و سرعت فوق العاده بالا را برای کاربران با سرعت دستگاه کند و بازی خورها قرار داده است.

شما می توانید به صورت رایگان به دانلود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 پرسرعت از این سایت نمایید. Windows XP SP3 موجود مهمترین و آخرین به روز رسانی ها همچنین آخرین ورژن نرم افزار های مایکروسافت را داراست و بهترین انتخاب برای کاربران دارای کامپیوتر های کند و بازی خور های حرفه ای که می خواهند بیشترین امکانات سخت افزاری را در اختیار بازی قرار دهند و بهترین کارایی را داشته باشند می باشد. فایل موجود را به راحتی می توانید با نرم افزار Nero بر روی سی دی رایت کرده و سی دی قابل بوت را در سی دی رام قرار دهید، سپس ویندوز بدون هیچ سوالی شروع به نصب کردن می نماید و در حدود 10 دقیقه نصب پایان یافته، شما می توانید از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

Windows XP SP3 Final lite 2008 v3.0 - ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع

ابزار های همراه XP SP3:

  • آخرین و مهمترین بروزرسانی امنیتی
  • اینترنت اکسپلورر 7
  • ویندوز مدیا پلیر 11
  • درایور HD UAA Bus مایکروسافت
  • رجیستری بهینه و تنظیم شده

ابزارهای حذف شده:

  • جدول کاراکتر ها
  • ام اس ان اکسپلورر
  • بازی های تحت شبکه
  • درایور های قدیمی
  • مسنجر ویندوز
  • Security Center
  • Help و Support
  • سرویس IMAPI

برای نصب فارسی ویندوز مراحل زیر را با دقت انجام دهید:
1- ابتدا Control Panel->Rehional and Language Options را باز کرده در صفحه دوم Languages تیک install file for computer... را بردارید Ok کنید تا فایل ها پاک شوند با نشان دادن پیغام restart نکنید.
2- در Run مسیر C:\windows\inf را وارد کرده سپس فایل زیر را دانلود کنید و در این مسیر بر روی فایل همنام کپی کنید.
دانلود فایل inf
3- حال سی دی ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 دیگری را در دستگاه گذاشته و مرحله 1 را تکرار کنید.

اگر سی دی ویندوز سرویس پک 3 ندارید سی دی ویندوز سرویس پک دیگری را در دستگاه گذاشته مانند بالا عمل کنید ولی در آخر موقع نصب هنگامی که از شما فایلی را درخواست کرد در مسیر I386 سی دی ویندوز با زدن دکمه browse نشان دهید و پیغام های با آیکن قرمز را cancel کرده و yes کنید.

توجه : شما باید تمامی فایل ها را دانلود کنید و در یک پوشه قرار دهید و سپس بر روی فایل Windows-XP-SP3-Lite-2008-v3.1-SuperFast-Windows-www.fdl.ir.part1.exe کلیک کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 (حجم : 160.48 مگابایت)

بخش اول | دوم | سوم | چهارم

دانلود لینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

213 Fonts Package - یک پک از فونت های زیبا

یک سری فونت های واقعا زیبا برای زبان لاتین با اشکال متفاوت و جذاب را برای شما تهیه دیده ایم.فونت
فونت نوع نوشتاری شما را تعیین می کند که انتخاب نوع آن در مکان مناسب بسیار قابل اهمیت است پس داشتن یک کلکسیون از انواع آن بسیار مهم می باشد. این کلکسیون زیبا از فونت ها را می توانید برای کارهای نوشتاری خود استفاده کنید. اگر از زبان انگلیسی برای تایپ تحقیق ها استفاده می کنید انتخاب چند نوع از فونت ها برای عنوان ها، تیتر ها، نکان مهم و حتی کل نوشته کار شما را بسیار زیبا جلوه خواهد داد. این فونت ها در کار های گرافیکی مانند عکس زیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید یک سری 213 تایی از این فونت ها را از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان دریافت کنید.

213 Fonts Package - دانلود یک پک از فونت های زیبا

دانلود213 Fonts Package دانلود یک پک از فونت های زیبا (حجم : 6.30 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایت منبع

Duplicate File Cleaner-نرم افزار پاک کردن فایل های تکراری

Duplicate File Cleaner ابزاری قدرتمند و حرفه ای است که کابر با استفاده از آن می تواند فایل های تکراری عکس، آهنگ و ایمیل های Outlook را پیدا و پاک سازی کند. مزایای این نرم افزار کاربردی شامل سرعت بالا در اسکن و پاکسازی فایل های عکس، آهنگ و ایمیل های Outlook، مدیریت آسان فایل های تکراری، کاهش زحمت پشتیبان گیری، افزایش فضای هارد دیسک، صرفه جویی در زمان و افزایش راندمان شبکه می شود. فایل های تکراری باعت اشغال فضای زیاد هارد، کاهش سرعت و سخت کردن پشتیبانگیری می شود. این نرم افزار با پیدا و پاک کردن فایل های تکراری، سرعت و فضای هارد شما را افزایش می دهد.

Duplicate File Cleaner 2.5.2.141 - نرم افزار پاک کردن فایل های تکراری

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پاک کردن فایل های تکراری (حجم : 2.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

TuneUp Utilities 2011- نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز

نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilities سیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.

نسخه 2011 نرم افزار TuneUp Utilities با ورژن 10.0.2011.65 نسخه جدیدی است که با امکانات جدید تمام نیازهای کاربر را بر طرف می سازد. TuneUp Utilities جدید حجمی بالغ بر 19.3 مگابایت دارد. امکانات جدید را بعد از دانلود و نصب این نرم افزار بهینه سازی امتحان کنید.

TuneUp Utilities 2011 10.0.2011.65 - نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز (حجم : 19.3مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Google Earth Pro 4.1.7087 + 3d buildings نرم افزار گوگل ارت

Google Earth نرم افزار شبیه ساز کره زمین به صورت 3 بعدی جزء اولین نرم افزارهای سه بعدی سازی کره زمین به صورت کاملا واقعی بود.به طوری که ماهواره های قرار  گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یک بار تصاویر این نرم افزار را به روز میکنند.برای اجرای این نرم افزار به صور ایده آل پیشنهاد میکنیم حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.زیرا برای بارگزاری تصاویر با کیفیت این نرم افزار از سرورهای گوگل نیاز به سرعت بالایی دارید.همچنین این نرم افزار با کارت های گرافیکی Geforce و ATI به درستی کار میکند و شتابدهنده گرافیکی DirectX و از تکنولوژی OpenGL برای رندر کردن تصاویر استفاده مینماید.نسخه ای که ما هم اکنون برای دانلود قرار داده ایم نسخه 4.1.7087 از سری Professional این نرم افزار است که 400$ آمریکا قیمت آن است که شما از سایت freedownload به طور رایگان دانلود میکنید.نرم افزار گوگل ارت ورژن حرفه ای قادر است نماها و ساختمان ها را به طور سه بعدی برای شما شبیه سازی کند.همچنین این نرم افزار با نرم افزار Google Skechup نیز سازگار است.تغییران زیادی در این نرم افزار نسبت به نسخه رایگان آن که قابل دانلود از خود سایت گوگل است اعمال شده که پیشنهاد میکنیم از سایت سازنده نرم افزار برای دیدن تغییرات بازدید نمایید.

www.freedownload.ir - Google Earth نرم افزار 

google earth
Rumsey Historical Maps - World Globe 1790 - UNEP - Mt. St. Helens
google earthgoogle earth
Discovery Networks - Taj Mahal - Goodall Institute - Gombe Chimpanzee

قابل ذکر است نرم افزار google earth برای تهیه تصاویر این نرم افزار با شرکتهای : United Nations Environmental Program - Discovery Networks World Tour - Jane Goodall Institute - National Geographic  - Tracks 4 Africa - Spotlight on Africa - Rumsey Historical Maps - European Space Agency همکاری داشته است.

» برای توضیحات تکمیلی در مورد کرک نرم افزار اینجا کلیک کنید «

اطلاعات بیشتر در مورد نسخه Pro
دانلود نسخه  4.1.7087 حرفه ای google earth (حجم نرم افزار : 19.01 مگابایت)
رمز عبور : www.fdl.ir