این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Flight Control HD 1.0u1 PC Game -بازی کنترل پرواز بازی کامپیوتری

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید وظیفه کارمندان برج مراقبت فرودگاه ها چیست و حتما برایتان جالب تر خواهد بود اگر این وظایف را خودتان انجام دهید. بازی کامپیوتری جذاب Flight Control HD به معنای کنترل پرواز به شما این امکان را میدهد تا بدون فراگرفتن فنون پرواز و امور هواشناسی بتوانید از هواپیمایی هواپیما های مختلف را خودتان به مسیر مورد نظر هدایت و یا فرود آورید.
نسخه موبایل بازی کنترل پرواز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و اینک که نسخه کامپیوتر آن را برای شما کاربران گرامی در سایت دانلود بازی رایگان نرم افزار قرار داده ایم تا نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی میتوان به کنترل همه چیز از روی نقشه نام برد که شما را قادر به تعیین مسیر پرواز هواپیما ها میکند فقط با کشیدن موس بر روی نقطه شروع و پایان پرواز امکان پذیر است. همچنین این بازی برای تعادل و کنترل قدرت تفکر نیز بسیار مفید می باشد زیرا این بازی در زمره برترین بازیهای فکری قرار گرفته است. آخرین نسخه این بازی بصورت HD (صفحه عریض) انتشار یافت تا کاربران کامپیوتر بخصوص مک کیفیت بیشتری را تجربه نمایند.

Flight Control HD 1.0u1 PC Game - بازی کنترل پرواز بازی کامپیوتری

ویژگی های بازی جذاب کنترل پرواز

  • در دست داشتن 9 نقشه یا به عبارتی مرحله که هر مرحله از دیگری لذت بخش تر است
  • داشتن جلوه های تصویری زیبا بر روی نقشه ها جهت مهیج شدن بازی
  • امکان ترفیع رتبه زود هنگام برای بازیکنان حرفه ای
  • امکان انجام مکرر بازی در هر بار شکست جهت رضایت بیشتر کاربران

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP (Service Pack 3), Vista, 7
  • پردارنده: 1GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: Directx 9.0c
  • کارت گرافیک: 64 MB

دانلوددانلود رایگان بازی کنترل پرواز (حجم : 83.6 مگابایت)
دانلوددانلود (لینک کمکی Mediafire)
دانلوددانلود (لینک کمکی Hotfile)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Design Studio Professionalنرم افزار طراحی رابط کاربری گرافیکی

خیلی از کاربران معمولی رایانه فکر میکنند برای طراحی واسط کاربری ویندوز می بایست از دانش برنامه نویسی برخوردار باشند اما با وجود نرم افزار هایی مانند GUI Design Studio دیگر نیاز به فرا گرفتن حتی یک خط کد هم نیست تا شما بتوانید به راحتی صفحات و کادر های اینترفیس خود را ایجاد نمایید. این نرم افزار که رابط گرافیکی شرکت مایکروسافت برای ویندوز نیز می باشد همانند یک استودیوی بزرگ طراحی بوده که با در دست داشتن امکاناتی مانند پیش نمونه های آماده، آیکن های جالب و دیدنی و همچنین داشتن دستور العمل های مختلف شما را قادر به طراحی آنچه خواسته اید مینماید.
با استفاده از این نرم افزار گرافیک جالب که هم اکنون برای دانلود در سایت دانلود رایگان نرم افزار قرار داده شده است شما میتوانید صفحه های جداگانه، پنجره های اجزای مورد نظر خود را با استفاده از عناصر استاندارد رسم کنید، آنها را برای روال جریان کاری اختیاری به یکدیگر متصل کنید و سپس با استفاده از اجرای یک شبیه ساز، نتایج طراحی خود را آزمایش نمایید. نرم افزار GUI Design Studio را می توان برای رسم ظاهر هر برنامه کاربردی در هرجا بگونه ای که بایستی باشد و یا نمایش چگونگی اتصال قسمت های مختلف آن و جریان آنها با یکدیگر استفاده نمود. از دیگر توانایی های این نرم افزار میتوان به ساخت پروژه ها، ساخت برنامه ها به همراه درج مشخصات آن ها، چگونگی ساخت روند یک برنامه و مسیر طراحی و برنامه نویسی و ... را نام برد.

GUI Design Studio Professional 4.2.115.0 Portable - نرم افزار طراحی رابط کاربری گرافیکی

ویژگی های نرم افزار طراحی GUI ویندوز

  • داشتن رابط کاربری آسان جهت جلب رضایت کاربران
  • برخورداری از 120 دستورالعمل برای افزایش کارایی برنامه
  • حاشیه نویسی طرح های خود توسط یادداشت های کناری و لایه ها
  • موجود بودن آیکون ها و تصاویر در فرمت های مختلف
  • توانایی ساخت اجزای طرح ماژولار و با قابلیت استفاده مجدد
  • دادن یک روال کاری به طرح های خود برای ایجاد پیش نمونه های پویا

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت رابط کاربری در ویندوز (حجم : 15.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Virtual Villagers New- بازی روستاییان مجازی ایمان آورندگان جدید

بازی جدید زندگی در روستا بعد از ورژن 4 که یک موفقیت بزرگ برای سازندگان آن به شمار میرفت و جزو بازی های پر طرفدار بازدید کنندگان سایت نرم افزار دانلود رایگان نیز به میباشد اکنون در سال میلادی جدید Virtual Villagers 5 2011 عرضه شد تا دوستداران بازی های مدیرت زمان را بار دیگر به وجه آورد.
دانلود بازی کامپیوتر به معنای واقعی لذت بخش است و به شما این امکان را میدهد تا مانند الهه ها بر بندگان خود حکمروایی کنید، در این بازی جذاب کامپیوتری استراتژیک شما سعی به ساختن یک روستا و تعلیم دادن اهالی آن میکنید و آنها به شما ایمان خواهند آورد. برای شروع شما به آنان کشاورزی، ساخت آتش و همچنین پیدا کردن غذا را آموزش میدهید تا از عهده احتیاجات اولیه خود بربیایند.
در سری جدید بازی زندگی روستا Virtual Villagers که با نام ایمان آورندگان جدید New Believers منتشر شد، شما می بایست با مبارزه وحشی ها و نابود کردن ماسک شیطانی شان در مرکز Isola روستایی مدرن با اهالی مطیع و آموزش دیده بسازید و اوج لذت و هیجان بازی را به حداکثر برسانید. از ویژگی مهم این بازی زندگی روستا اینست که زمان هیچ وقت نمی ایستد و اگر شما بمدت طولانی بازی را انجام ندهید یا دشمنان بر شما پیروز می شوند و یا افرادتان از گرسنگی خواهند مرد!

Virtual Villagers 5 New Believers 2011 - بازی روستاییان مجازی ایمان آورندگان جدید

مشخصات بازی بازی زندگی در روستا

  • داشتن نفوذ کامل بر روستایی ها که از شما الهه ای قدرتمند میسازد
  • اضافه شدن مشتقاتی نظیر پازل، کلکسیون و اخبار جزیره به بازی جهت جذاب تر شدن آن
  • واقعی بودن زمان بازی که این ویژگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است
  • داشتن گرافیک و طراحی خوب نسبت به حجم بازی و بدون نیاز به نصب

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا

  • سیستم عامل : Windows 2000, ME, XP, Vista, 7
  • پردارنده : 700 MHz و 1 GHz برای ویندوز ویستا یا سون
  • رم : 512 MB و 1 GB برای ویندوز ویستا یا سون
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 7.0

دانلوددانلود رایگان بازی زندگی در روستا (حجم : 64.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Virtual Villagers Virtual Villagers Virtual Villagers Virtual Villagers

BreezeBrowser Pro Portableنرم افزار مدیریت عکس های پراکنده

نگهداری و مدیریت عکس ها شاید در ابتدا کاری آسان و دلچسب به نظر بیاید اما وقتی تعداد آنها زیاد شود یافتن و ویرایش عکس مورد نظرمان بسیار سخت و دشوار خواهد بود. نرم افزار BreezeBrowser به همین منظور توسط سازندگان آن ارائه شده است تا با شیوه های نوین و سرعتی بالا بتوانیم فایل های گرافیک مان را دسته بندی و حتی ویرایش نماییم.
نسخه قابل حمل و حرفه ای این نرم افزار که هم اکنون قابل دریافت از سایت دانلود نرم افزار رایگان است به نوبه خود دارای امکاناتی نظیر ویرایش اکثر فرمت های تصویری و کم نشدن کیفیت آنها حتی در صورت نزدیک نمایی زیاد می باشد. در این نرم افزار مفید شما قادر به ایجاد گالری عکس برای سایت یا وبلاگتان خواهید بود حتی اگر یک خط کدنویسی وب و یا HTML بلد نباشید. یکی دیگر از کاربرد های اساسی این نرم افزار سازگاری آن با برنامه Google Earth است که همه ما کم و بیش با این نرم افزار آشنایی داریم و با کمک این نرم افزار میتوان نقشه های هوایی با کیفیت بالا جهت امور مهندسی معماری و یا راه سازی بدست آورد.

BreezeBrowser Pro 1.9.6.0 Portable - نرم افزار مدیریت عکس های پراکنده

مشخصات اصلی نرم افزار مدیریت تصاویر

  • دریافت مستقیم تصاویر و ویرایش (تغییر اندازه، تبدیل، زیباسازی) آنها از دوربین های Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Sony
  • امتیاز دهی به عکس ها جهت ایجاد بخش عکس های منتخب جهت دسترسی آسان به آنها
  • قادر بودن به انجام امور آنلاین نظیر مارک گذاری صفحات وب
  • سازگاری کامل با انواع چاپگرها جهت انتقال تصاویر بر روی کاغذ با کیفیت بالا
  • برخورداری نرم افزار از موتور پردازشگر قوی جهت انجام امور گروهی شامل تغییر دادن نام یا تاریخ دسته جمعی عکس ها با سرعت بالا
  • وجود حالت پیش نمایش قبل از ذخیره تصاویر در هنگام ویرایش تصاویر
  • چرخش دادن تصاویر با فرمت JPEG بدون کاهش کیفیت آنها حتی در کمترین مقدار
  • نمایش دادن عکس های منتخب شما بصورت اسلایدی در کامپیوتر یا لپ تاپ جهت ایجاد مناظره ای زیبا برای محیط داخلی منزل یا محیط کار
  • سازگاری کامل نرم افزار با انواع ویندوز ها شامل Windows XP , Widows 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت تصاویر (حجم : 16 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه

اگر شما هم برنامه نویسی می کنید و بعد از مدت ها و صرف وقت و انرژی زیاد محصولی را تولید نموده اید، به طور حتم یکی از دغدغه های ذهنی شما جلوگیری از کپی و تکثیر غیر قانونی محصول تان می باشد که واقعا هم یکی از حساس ترین قسمت های تولید یک نرم افزار این مرحله می باشد و شما باید تمام دقت و توانایی خود را به کار گیرید تا کپی رایت محصول رعایت شود.

SerialShield نام نرم افزار برنامه نویسی قدرتمند و پیشرفته ای است که با قابلیت هایی که برای شما برنامه نویسان عزیز در نظر گرفته به حفظ کپی رایت و مجوز محصولات تولیدی شما کمک فراوانی می نماید به نحوی که شما قادر خواهید بود تا کنترل کامل لاینس نرم افزار را در دست بگیرید. روی هم رفته SerialShield از پروژه های .NET و Win32 شما به خوبی حمایت و محافظت می نماید.

نرم افزار بدون هیچ عملیات اضافی و گیج کننده و با استفاده از الگوریتم های خاص و ماهرانه خود به آسانی برای پروژه های شما سریال نامبرهای تک تولید می نماید و به کاربران برنامه نویس خود کمک کمی کند تا نسخه ای آزمایشی ( Trial ) از محصول خود را بین کاربران پخش نمایند و اطمینان کامل از عدم کپی شدن آن داشته باشند و اینکه دیگر ضررهای مالی نخواهند داد.

برنامه به این صورت عمل می کند که با اضافه کردن امکانات ارزیابی به نرم افزار تولیدی شما در زمان اجرای آن با آنالیز قسمتهای سخت افزاری و ... یک سیستم یک سریال ثبت جداگانه و تک برای هر دستگاه تولید میکند که توسط آن کد امکان استفاده از نرم افزار در سیستم دیگری وجود ندارد و منحصر به فرد می باشد. نرم افزار از برنامه های نوشته شده در محیط برنامه نویسی .NET همانند C#, VB.NET, Delphi.NET و همچنین برنامه های نوشته شده در زبان های برنامه نویسی Microsoft Visual Basic, VBA Access, VBA Word, VBA Excel, Microsoft Visual C++, Borland Delphi , C++ Builder و ... پشتیبانی می نماید.

SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه نویسان

ویژگی های کلیدی نرم افزار SerialShield 1.9.11.3

  • ایجاد نسخه های آزمایشی ( Trial ) حرفه ای از نرم افزارها
  • بهره گیری نرم افزار از تکنولوژی هایntidebugging, Antitracing و AntiMonitors جهت جلوگیری از آنالیز کدهای استفاده شده در برنامه تولیدی
  • کنترل ID های منحصر به فرد هر دستگاه به جهت جلوگیری از کپی شدن محصول
  • قابلیت فعال سازی آنلاین که به برنامه نویس اجازه می دهد تا به مشتریان قطعی خود از طریق ایمیل سریال را بفرستد
  • قابلیت تشخیص سریال نامبرهای کپی و قفل کردن نرم افزاری که از سریال های کپی استفاده می نماید
  • پشتیبانی از برنامه نوشته شده در محیط های .NET و Win32
  • پشتیبانی از سیستم عامل های Windows 9x, Windows 2000, Windows XP و Windows 2003 Server
  • قابلیت محدود کردن نرم افزار تولیدی با استفاده از فاکتورهایی همچون روزهای استفاده و یا شمارش تعداد اجرای نرم افزار
  • قابلیت اجاره دادن محصولات تولیدی برنامه نویس به مشتریان
  • قابلیت انتشار نرم افزار بروی اینترنت و یا CD/DVD با اطمینان کامل
  • واسط کاربری عالی و استفاده آسان از نرم افزار
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار

دانلوددانلود رایگان نرم افزار سریال گذاری روی نرم افزارها (حجم : 2.63 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع