این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines GridLines

Need for Speed Hot Pursuit - بازی نیاز به سرعت تعقیب شدید

نیاز به سرعت نامی بسیار آشنا و محبوب که هر گاه نام آن را می شنویم به یاد سرعت، هیجان، شکوه و عظمت می افتیم. سری مسابقاتی که هر کس با یک بار گرفتن سکان اتومبیل های موجود در آن دیگر توان رها کردن آن را ندارد. سری های گذشته این سری مسابقات مورد استقبال واقع شد اما مسیر و رویه بازی Need for Speed را کمی تغییر داد و با محدود کردن بازی به جذابیت آن افزود و بعد از این رویه نوبت به شاهکاری بود که همگان را حیرت زده کند.
این حیرت به صورت تبلیغات عظیم و بسیار وسیع از چند سال گذشته و همزمان با عرضه 2 نسخه قبل تعقیب شدید(Hot Pursuit) آغاز شد و با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی به اوج خود رسید. اما نیاز به سرعت(Need for Speed) قسمت تعقیب شدید به قدری زیبا و جذاب است که به یک مسابقه و جنگ میان ماشین ها مبدل می شود و به حدی قدرت را احساس می کنید که دیگر هیچ چیز در این بازی آیفون برای شما غیر ممکن نیست. از ویژگی های بارز این بازی جنون سرعت می توان استفاده از ماشین ها و سوپر اسپرت هایی نام برد که تعدادی از آنها هنوز به صورت عمومی عرضه نشده و یا به تعداد بسیار محدودی از آنها ساخته شده است. دریفت واقعی و اضافه شدن امکانات جدید به این سری از بازی جنون سرعت آن را به یکی از داغ ترین بازی های اواخر سال 2010 تبدیل کرد و فروش آن هنوز ادامه دارد و استقبال بسیار خوبی نیز از این بازی ماشین مسابقه شده است.

Need for Speed: Hot Pursuit - بازی نیاز به سرعت تعقیب شدید

بعد از قابلیت کپسول نیتروژن این بار نوبت به موتور با توربو و افزایش تضمینی سرعت می رسد. در بازی جنون سرعت تعقیب شدید، نیتروژن به رنگ آبی و توربو با رنگ قرمز از خروجی اتومبیل دیده می شود. قابلیت دیگر این بازی موبایل Need for Speed را می توان از جذاب ترین قسمت ها دانست و آن هم پلیس بودن شما در این سری مسابقات است. در این بازی موبایل شما می توانید یک پلیس باشید و هر کس که در شهر و خارج از شهر از سرعت مجاز فراتر برود را بازداشت کنید.
افرادی که سرعت را یک وسیله برای تفریح می دانند و به قول معروف نیاز به سرعت دارند می توانند به عنوان مضنون اصلی شما قرار بگیرند. اما در روبه رو نیز شما اگر در شهر بی نظمی ایجاد کنید پلیس با ماشین هایی پر قدرت جلوی شما می ایستد که می توانید با کمی تجربه از پس آنها برآیید. شما می توانید به صورت گروهی با روشن کردن بلوتوث و یا وای فای آیفون با دوستان خود این بازی موبایل زیبا را انجام بدهید و با آنها مسابقه بدهید. در کل این بازی آیفون کمی از حالت عمومی خارج شده و کمی حرفه ای تر از نسخه های قبلی می توانید به بازی با آن بپردازید. وب سایت دانلود نرم افزار رایگان بازی آیفون نیاز به سرعت قسمت تعقیب شدید را به تمامی عزیزان همیشه همراه هدیه می دهد. امیدواریم که با دانلود بازی موبایل جنون سرعت نهایت لذت را از این بازی جذاب و پر از هیجان ببرید.

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Need-for-Speed-Hot-Pursuit-v1.0.2-iPhone-iPod-iPad-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی نیاز به سرعت تعقیب شدید (حجم : 360 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

NFS Hot Pursuit NFS Hot Pursuit NFS Hot Pursuit NFS Hot Pursuit

Nokia Themes s60 3 - تم های فوق العاده مخصوص سری 60 ورژن 3

در دنیای تلفن همراه امروزه افراد بسیاری یا به دنبال تغییر زنگ گوشی خود هستند و یا نیز به دنبال تغییر تم موبایل و تم گوشی خود می باشند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و همیشه به دنبال جدید ترین زنگ خور ها و Theme های بسیار زیبا برای تم گوشی خود هستید وب سایت دانلود رایگان نرم افزار مرجعی است برای تمامی افراد که سلیقه های متفاوت و نو دارند. در این پست با دانلود تم نوکیا Nokia Theme مشاهده خواهید کرد که چند تم نوکیا سری 60 بسیار زیبا را برای شما عزیزان قرار داده ایم. بسته زیبای تم موبایل مخصوص گوشی های Nokia سری 60 ترجیحاً ورژن 3 هدیه ای دیگر از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می باشد که به تمامی عزیزانی که گوشی با مشخصات بالا را دارا باشند تقدیم می کند. امیدواریم با دانلود تم نوکیا سری 60 که بسیار زیبا هستند از این سایت بتوانید نهایت زیبایی را به وسیله این Nokia Theme ها به گوشی های خود منتقل کنید.

Nokia Themes s60 3 - تم های فوق العاده مخصوص سری 60 ورژن 3

دانلوددانلود رایگان تم نوکیا سری 60 (حجم : 10.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Uniblue DriverScanner - نرم افزار دانلود آپدیت درایور سخت افزار

نرم افزار uniblue DriverScanner نرم افزار کاربردی است که توسط آن شما می توانید سیستم کامپیوترتان را بررسی کنید و درایور های سخت افزاری تان را آپدیت کنید. برای کارکردن این نرم افزار هنگام نصب باید به اینترنت متصل باشید و برای دانلود جدیدترین درایور ها نیز باید به اینترنت متصل باشید. ورژن جدید این نرم افزار در تاریخ 1st February 2011 به بازار آماده است. قابلیت زمان بندی بررسی سیستم در این ورژن به نرم افزار اضافه شده است. همچنین نرم افزار دارای قابلیت بروزرسانی خودکار برای کاربران ثبت نام کرده است. نسخه ای که در سایت دانلود رایگان دانلود می کنید دارای یک key برای ثبت نرم افزار است. برای اینکه نرم افزار به صورت کامل نصب و اجرا شود شما به این فایل کلید نیاز دارید که یک کد است. امیدواریم از دانلود این نرم افزار کاربردی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان راضی باشید.

Uniblue DriverScanner 2011 3.0.1.0 - نرم افزار دانلود آپدیت درایور سخت افزار

دانلوددانلود رایگان نرم افزار دانلود آپدیت درایور سخت افزار (حجم : 5.49 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Opera v9.60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا 9.60

یکی از 4 مرورگر معروف دنیای اینترنت اپرا می باشد که در سال 1994 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در نروژ کمپانی تلکام ساخته شد و با توسعه و پیشرفت بسیار در سال 1995 به شرکتی مستقل به نام شرکت نرم افزاری اپرا ASA تبدیل شد. نرم افزار اپرا توسعه بسیاری در زمینه مرورگر صفحات وب با کیفیتی بالا و محصولی چند منظوره برای سیستم عامل های مختلف در قسمت اینترنت خود را در لیست محبوب ترین ها جای داد. اپرا به عنوان یکی از سریع ترین، کوچکترین با خصیصه های بسیار در زمینه جستجو گر صفحات وب و اولین انتخاب کسانی که از کامپیوتر های بسیار کند و ویندوز 95 استفاده می کنند در برابر اینترنت اکسپلورر پیش فرض ویندوز مایکروسافت می باشد.

مرورگر اپرا یکی از سریعترین مرورگر های شبکه گسترده جهانی اینترنت به شمار می رود که با کمترین منابع سیستمی مورد نیاز کار کرده و کمترین استفاده از رم و سی پی یو را داراست. اگر گرافیک این نرم افزار را ببینید تعجب خواهید کرد زیرا با گرافیک رابط کاربری زیبا و افکت های مختلف استفاده آن از رم در حدود 6 مگابایت بیشتر نیست.

Opera v9.60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا 9.60

Opera v9.60 سریعترین مرورگر با کمترین استفاده از منابع سیستمی و بالاترین استاندارد جهانی نسبت به گذشته و اجرای سریع و بدون مشکل دستورات جاوا می باشد. این ورژن با 50 درصد سریعتر از گذشته اما با کارایی بیش از یک مرورگر وبی است که تجربه مرور صفحات وب را لذت بخش و پر حاصل خواهد کرد. در گذشته دوست داشتنی ترین و قدرتمند ترین خصیصه ها مانند استفاده از سربرگ برای نگهداری چند صفحه در یک پنجره، بازگشت سریع به عقب و جلو، واکنش به رفتارهای خاص موس و مدیریت دانلود پیشرفته اضافه شده بود که در این ورژن کلیدی ترین خصیصه های همراه شده را می توانید مشاهده کنید:

  • اپرا لینک:

    انطباق دادن تاریخچه سایت های سرکشی شده با موتور جستجو ها و حفظ کردن هر سایتی که شما در آدرس بار وارد می کنید حتی با تعویض کامپیوتر امکان پذیر می باشد.

  • پیش نمایش فید:

    بر روی خوراک خوان یا فید آر اس اس هر سایتی که می خواهید کلیک کنید تا به صورت کاملا مرتب و کارآمد به اندازه پنجره باز شده به نمایش در آید. همچنین با بوک مارک کردن می توانید از آخرین به روز رسانی های سایت مورد نظر با خبر شوید.

  • جستجوی کامل تاریخچه:

    ذخیره کامل عنوان ها و سایت های بازدید شده به شما این امکان را می دهد که در آدرس بار این مرورگر کلمه کلیدی مورد نظر را بنویسید تا مرورگر سایت های ملاقات شده مربوط به آن کلمه را برای شما لیست کند و به راحتی آن چه را که به دنبالش هستید در دسترس قرار گیرید.

  • بزرگ‌ نمایی صفحات و کنترل تصاویر:

    اپرا با بزرگ نمایی عالی صفحات و ابزاری برای جلوگیری از به نمایش در آمدن تصاویر همچنین به ذخیره کردن صفحات و تصاویر کمترین پهنای باند مصرفی را برای شما امکان پذیر می سازد.

  • تکنولوژی تطبق داده شده با سیستم عامل ها:

    کاربران مکانتاش با رابط کاربری تازه و زیبایی مواجه خواهند بود و برای کاربران لینوکس رابط گرافیکی QT4 اضافه شده که بسیار متفاوت تر از قبل به نظر می رسد و قابلیت تنظیم اندازه پوسته با دسکتاپ امکان پذیر شده است. این ورژن از اپرا قابل اجرا در سیستم عامل های 64-bit Linux/FreeBSD نیز می باشد.

  • امکانات جانبی دیگر:

    گرد آوری نرم افزار های تورنت ، پست الکترونیک ، مدیریت دریافت فایل ، یادداشت و امکان تنظیم جزئی ترین موارد مرورگر در این ورژن گنجانده شده است.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مرورگر اپرا (حجم : 7.24 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع