این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

N.Y Zombies 1.4 iPhone & iPod Touch and iPadبازی حمله زامبی ها

بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر در دنیا به این بازی آیفون وابسته شده و از آن لذت می برند. شهر بزرگ نیویورک به یک ویرانه تبدیل شده است و تمام خیابان ها پر از زامبی هستند. این شما هستید که باید به مبارزه با زامبی ها پرداخته و راه خروج شهر را پیدا کرده و خود را نجات دهید. حالت های بازی به 2 صورت داستانی و بی پایان هستند. در واقع بازی حمله زامبی ها به نیویورک ترکیبی منحصر به فرد از بازی استراتژیک و ترسناک است. بازی دارای بیش از 20 سطح مختلف است. مبارزه در مکانی که شما در بازی با آیفون تجربه نکرده اید مانند داخل ماشین , مترو , مزارع ذرت , پارک مرکزی , پشت بام و... انجام می شود. دانلود و انجام بازی آیفون حمله زامبی ها به نیویورک N.Y Zombies را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی برای آیفون ورژن 3.0 , 3.0.1 , 3.1 , 3.1.2 , 3.1.3 و آیپد ورژن 3.2 , iOS ورژن های 4.0 , 4.0.1 , 4.0.2 , 4.1 , 4.2.1 طراحی شده و قابل نصب است.

N.Y Zombies 1.4 iPhone & iPod Touch and iPad Game - بازی حمله زامبی ها به نیویورک برای آیفون

دانلوددانلود رایگان N.Y Zombies (حجم : 52.598 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Death Rally 1.1 iPhone & iPod Touch and iPadبازی رالی مرگبار

بازی رالی مرگبار در 63 کشور در 5 بازی آیفون برتر هفته جای گرفته است. کمپانی این بازی نیز بازی های مطرحی چون مکس پین را قبلا به بازار عرضه کرده است. در این بازی باید با قدرت و شرارت مسابقه داده تا با شیشه های شکسته به خط پایان برسید. همچنین این بازی برای آیفون 4 بهینه سازی شده است تا هماهنگی کافی و گرافیک بالا را داشته باشد. گرافیک و کنترل تاچ این بازی بسیار قوی و هماهنگ و منطبق با صفحه نمایش رتینا در آیفون می باشد. مسلما رالی مرگبار یکی از بهترین بازی های ریس و مسابقه ای است. این بازی جذاب ترکیب مسابقه ی اتومبیل رانی و اسلحه می باشد که بازی جذابی را به ارمغان آورده است. امیدواریم از دانلود بازی death rally برای آیفون لذت ببرید.

Death Rally 1.1 iPhone & iPod Touch and iPad Game - بازی رالی مرگبار برای آیفون و آیپد

ویژگی های بازی Death Rally v1.1 برای iPhone و iPad

  • پیروزی در حوادث، باز کردن مرحله و ارتقا اتومبیل، ارتقا سلاح ها
  • کنترل فوق العاده توسط دو دوربین در زاویه های مختلف
  • اضافه کردن راننده ی مهمان
  • سرعت با بیش از 60 فریم در ثانیه
  • دستگاه های قابل استفاده: iPod touch 3rd (32GB , 64GB) iPod touch 4th, iPhone 3GS, iPhone 4, iPad و iPad 2

دانلوددانلود رایگان بازی رالی مرگبار برای آیفون و آیپاد و آیپد (حجم : 79.563 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Man iPhone iPod Touch iPadبازی آیفون جنگ انسان بر علیه ربات ها

آیا انسان می تواند در جنگ علیه ربات های دوران اول زنده بماند؟ بازی سال 240 بعد از میلاد را نشان می دهد. ما از این دوران تاریخی هیچ چیز نمی دانیم. در این بازی آیفون شما باید مبارزه کنید برای زنده ماندن علیه انقلاب ربات های قدیمی که تحت فرمان نیروی اهریمنی هستند. شما باید در کنار همکار خود به مبارزه و خراب کردن دستگاه های دشمن با سلاح های مکانیکی بپردازید تا بتوانید از این نبرد مهلک جان سالم بدر ببرید. در کنار دوستان واقعی خود مبارزه را تجربه کنید. در مرکز بازی شما می توانید دوستان خود را به اتحاد خود اضافه کرده و تیم تشکیل دهید. پیشرفت اسلحه و ارتش در بازی از دیگر ویژگی های این بازی است که با ادامه دادن بازی نوع سلاح ها و همچنین سربازان شما تغییر می کنند. این بازی تقریبا در مد استراتژیک انجام می شود. امیدواریم از دانلود بازی جنگ انسان بر علیه ربات ها از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Man Vs. Machines 1.0.0 for iPhone and iPad - بازی آیفون جنگ انسان بر علیه ربات ها برای آیفون و آیپد

دانلوددانلود رایگان Man Vs. Machines for iphone & ipod touch & ipad (حجم : 151.23 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان