این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

N.Y Zombies 1.4 iPhone & iPod Touch and iPadبازی حمله زامبی ها

بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر در دنیا به این بازی آیفون وابسته شده و از آن لذت می برند. شهر بزرگ نیویورک به یک ویرانه تبدیل شده است و تمام خیابان ها پر از زامبی هستند. این شما هستید که باید به مبارزه با زامبی ها پرداخته و راه خروج شهر را پیدا کرده و خود را نجات دهید. حالت های بازی به 2 صورت داستانی و بی پایان هستند. در واقع بازی حمله زامبی ها به نیویورک ترکیبی منحصر به فرد از بازی استراتژیک و ترسناک است. بازی دارای بیش از 20 سطح مختلف است. مبارزه در مکانی که شما در بازی با آیفون تجربه نکرده اید مانند داخل ماشین , مترو , مزارع ذرت , پارک مرکزی , پشت بام و... انجام می شود. دانلود و انجام بازی آیفون حمله زامبی ها به نیویورک N.Y Zombies را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی برای آیفون ورژن 3.0 , 3.0.1 , 3.1 , 3.1.2 , 3.1.3 و آیپد ورژن 3.2 , iOS ورژن های 4.0 , 4.0.1 , 4.0.2 , 4.1 , 4.2.1 طراحی شده و قابل نصب است.

N.Y Zombies 1.4 iPhone & iPod Touch and iPad Game - بازی حمله زامبی ها به نیویورک برای آیفون

دانلوددانلود رایگان N.Y Zombies (حجم : 52.598 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 1 + ارسال نظر
نانا چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 10:30

سلام . من از پست های قبلیتون استفاده کردم. اما گفتم توی این پست پیغام بذارم که ببینید. منون از این همه اطلاعات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد