این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

AVS Audio Editor7.0.2.418نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی پرتابل

توسط AVS Audio Editor 7 نرم افزار قدرتمند به سادگی می توانید فایل های صوتی خود را ویرایش کنید. برش دهید ، تقسیم کنید، بچسبانید، ضبط کنید و افکتهای مختلف روی آن قرار دهید. همچنین می توانید فایل های خروجی را به تمام فرمت های محبوب صوتی ذخیره کنید.

برش، ترکیب، پاک کردن، میکس، حذف کردن قسمت ها ، تقسیم و ... را در این نرم افزار خواهید داشت. از Timeline نرم افزار برای نهایت دقت و صحت انجام کار استفاده کنید. همچنین فایل های صوتی چند کاناله نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. بیش از 20 افکت و فیلتر داخلی شامل افکت تاخیر، افزایش سرعت ، هم سرایی ، برعکس کردن و ... در این نرم افزار تعبیه شده است.پشتیبانی کامل از افکت های VST و فیلترهای DirectX از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

AVS Audio Editor 7.0.2.418 Portable - نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی

با فیلترهای مخصوص این کار، صداهایی مانند وز وز ، صدای تماشاچیان فوتبال و خس خس و ... را از فایل صوتی خود بردارید. می توانید چندین ترک صوتی را با هم ترکیب کنید، افکت های مختلف روی آن قرار دهید و در فرمت های محبوب خود آن را ذخیره کنید.همچنین می توانید صدای خودتان را وقتی آهنگ در حال پخش شدن است ، روی آن ضبط کنید.

AVS Audio Editor 7.0.2.418 با آخرین نسخه ی این ویندوز نیز سازگار است. توسط این برنامه صدا را ویدئوی خود جدا کنید و آن را روی کامپیوتر یا هارد خارجی ضبط کنید. قادر خواهید بود یک افکت را تنظیمات خاص را روی چندین فایل صوتی به صورت همزمان قرار دهید. صداهای ضبط شده ی خود را ویرایش کرده ، افکت روی آن بگذارید و در فایل های صوتی مجزا ضبط کنید. همچنین می توانید فایل های صوتی خود را به فرمت M4R مخصوص گوشی آیفون ذخیره کنید. دارای پنل های زیبا می باشد و می توانید امکاناتی که زیاد از آنها استفاده می کنید را وارد پنل کار خود کنید. امیدواریم از دانلود نرم افزار مالتی مدیای ویرایشگر فایل های صوتی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان لذت ببرید. همچنین این نرم افزار به صورت Portable است و نیازی به نصب ندارد.

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 (ورودی) :

  • MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 ( خروجی) :

  • MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, MTS, TOD, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV

دانلوددانلود رایگان AVS Audio Editor 7 پرتابل (حجم : 25.04 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد