این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

دانلود مجموعه زنگ های گوشی های نوکیا Nokia ringtones Remix

Nokia_ringtones.jpgامروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام کمپانی بزرگ نوکیا را نشنیده باشد.این کمپانی یک شرکت چند ملیتی در حوزه ارتباطات می باشد که در حدود 40 درصد بازار موبایل دنیا را در دست دارد. همه ما زنگ های قدیمی گوشی های موبایل نوکیا را به یاد داریم که فقط چند صدای بوق ساده بود تا به امروز که زنگ های موبایل به صورت هارمونی در آمده اند.در سرار دنیا بعضی آهنگسازان و حتی افراد عادی اقدام به تغییر این آهنگ ها کرده اند تا آنها را از یکنواختی در بیاورند.این مجموعه شامل 47 زنگ تغییر یافته گوشی های موبایل نوکیا می باشد.برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید
 
 
  • دانلود - Download Link
  • رمز: www.mihandownload.com
  • منبع:وب سایت میهن دانلود

  • Tom and Jerry & The Wizardانیمیشن تام و جری و جادوگر اوز ۲۰۱۱

    نام انگلیسی انیمیشن : Tom and Jerry & The Wizard of Oz 2011
    نام فارسی انیمیشن : تام و جری و جادوگر اوز 2011
    ژانر: خانوادگی
    کیفیت: 720p فوق العاده
    فرمت: MKV
    اندازه تصویر: 1280x720
    مدت زمان: ۵۹ دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۰۱۱
    زبان: انگلیسی
    کارگردان: Spike Brandt

    با کارتون تام و جری و جادوگر اوز هیجان، ماجراهای گوناگون و متفاوت و ترس را بار دیگر تجربه کنید. تام و جری می خواهند به ملاقات یک جادوگر بروند، جادوگری که آن ها را به سرزمین های دور دست و عجیب می برد که برای تام و جری اتفاقاتی پیش می آید که جذابیت فیلم را زیاد می کند و حس و حال دوران کودکی را به یادمان می آورد. ممکن است بگوید از ما گذشته اما سایت نرم افزار دانلود رایگان پیشنهاد می کند این انیمیشن کارتونی خانوادگی را از دست ندهید.

    Tom and Jerry & The Wizard of Oz 2011 Animation - انیمیشن تام و جری و جادوگر اوز 2011

    توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Tom-and-Jerry-and-The-Wizard-of-Oz-2011-Animation-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

    دانلود دانلود رایگان کارتون تام و جری و جادوگر اوز (حجم : 353 مگابایت)

    دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

    رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
    سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
    تصویرتصاویر فیلم:

    Tom and Jerry

    War Eagle 1.2.6 Android Game - بازی آندروید جنگ عقاب ها

    بازی آندروید جنگ عقاب یک بازی تیراندازی هیجان انگیز و عالی برای گوشی آندروید 1.6 به بالا می باشد که در سایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. در دانلود بازی آندروید عقاب پرندگان در حریم هوایی پرواز میکنند و توسط یک قلعه سیاه کنترل می شوند. این قلعه سیاه در میان هوا معلق است و در داخل تعداد زیادی از پرندگان حضور دارند.
    قوانین بازی: در این بازی هر کدام از پرندگان با سلاح های خود به کشتار جمعی پرندگان دیگر با سلاح های متفاوت می پردازند و قدرت آنها با افزایش سطح مراحل نیز زیادتر میشود. بازیکنان باید از سلاح هایی که در اختیار دارند برای حمله به پرندگانی که به قلعه وارد می شوند استفاده کنند. هنگامی که بازیکنان سردسته پرندگان را از بین ببرند به طور خودکار به سلاح های آنها دسترسی خواهند داشت. بازیکنان برای افزایش انرژی سلاح های خود باید قارچ آبی ای را که بعد از کشتن هر پرنده به دست می آورند را مصرف کنند. و همچنین برای افزایش قدرت بدنی خود باید قارچ های قرمز را مصرف کنند.

    War Eagle 1.2.6 Android Game - بازی آندروید جنگ عقاب ها

    دستور العمل بازی آندروید جنگ عقاب ها

    • برای تغییر شیوه ی نمایش نقشه میتوانید بر روی قسمت بالا در سمت چپ صفحه ی نمایش کلیک کنید.
    • با کلیک بر روی سمت راست صفحه نمایش می توانید سلاح های خود را عوض کنید.
    • برای افزایش و کاهش سرعت خود از گوشه ی پایین در سمت راست استفاده کنید.

    دانلوددانلود رایگان بازی آندروید جنگ عقاب ها (حجم : 5.6 مگابایت)
    رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
    سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

    TeamViewer Build Final Fullنرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

    TeamViewer نرم افزاری ساده و سریع در زمینه ریموت کنترل از راه دور، انتقال فایل و به اشتراک گذاری دسکتاپ می باشد که در سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک دانلود گذاشته شده است. برای اتصال به کامپیوتر از راه دور دیگر تنها کافیست دانلود TeamViewer را در هر دو کامپیوتر اجرا کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره ببرید.
    با اولین شروع این نرم افزار در هر دو کامپیوتر شناسه ای به صورت اتوماتیک ایجاد می شود. شناسه ی کامپیوتر مقصد را که می خواهید به کامپیوتر او وصل شوید وارد نمایید و بلافاصله با ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. هزاران کاربر در سراسر جهان از ابزار استاندارد TeamViewer 6 برای پشتیبانی و کمک به مردم در مکان های دور استفاده می کنند.
    این نرم افزار شبکه همچنین می تواند برای انجام سخنرانی های مطمئن و با امنیت بالا نیز استفاده شود. این نرم افزار برای استفاده های خصوصی کاملا رایگان می باشد. نرم افزار TeamViewer شامل همه ی ماژول ها در یک بسته بندی ساده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

    TeamViewer 6.0 Build 11052 Final Full - نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

    خصیصه های نرم افزار TeamViewer 6

    • قابل استفاده در سرور هایی که هیچ گونه مراقبتی از آنها نمی شود.اجازده دادن برای انتقال و کپی کردن فایل به دوست خود. دارای بالاتری استانداردهای امنیتی کنترل از راه دور کامپیوتر در هر نقطه ای بر روی اینترنت سازگاری با دیوار آتش firewall سازگاری با انواع برنامه های کاربردی

    دانلوددانلود رایگان نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ (حجم : 7.3 مگابایت)
    رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
    سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

    OutRun 2006 Coast 2 Coast Racingبازی مسابقه ماشین ساحل به ساحل

    بازی مسابقه ماشین سگا با مسابقه اتومبیل سواری از ساحل تا ساحل به کامپیوتر می آید و سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی پرطرفدار و هیجان انگیز را به اشتراک عموم می گذارد. بازیکنان بازی زیبا و هیجان انگیز OutRun2 صدای خشن اگزوز ماشین های فراری این بازی را هرگز فراموش نخواهند کرد، این ماشین های در طی سی مرحله ی این بازی با قدرت به پیش می تازند.
    همچنین گیمر ها می توانند برای انجام این بازی کامپیوتر به صورت آنلاین از بازی OutRun2 SP استفاده کنند. مسابقه هایی که در این بازی انجام میشوند همگی از یک ساحل تا ساحلی با شکوه دیگر خواهد بود که با ساختاری جدید همراه است. و در هر یک از مراحل این بازی شما ماموریت جدیدی را همراه خواهید داشت.
    این بازی همچنین قابلیت دارد تا به صورت همزمان شش نفر از بازیکنان با یکدیگر مسابقه دهند. در این بازی باید با ماشین های خود با سرعت بر روی ماسه های خیس و آفتاب خورده حرکت کنید تا بتوانید ماشین ها و امکانات جدیدی را باز کنید.

    OutRun 2006 Coast 2 Coast Racing PC Game - بازی مسابقه ماشین ساحل به ساحل

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

    • ویندوز: 2000/XP
    • گرافیک: 128MB video RAM nVidia GeforceFX 5600 یا معادل ATI Radeon
    • رم: 256 MB
    • پردازنده: P4 1.3 GHz یا معادل Athlo
    • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
    توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل OutRun-2006-Coast-2-Coast-Racing-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

    دانلود دانلود رایگان بازی مسابقه ماشین ساحلی (حجم : 469 مگابایت)

    دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم

    رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
    سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
    تصویرتصاویر بازی:

    OutRun 2006 OutRun 2006 OutRun 2006 OutRun 2006