این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Sheep PC Game - بازی کامپیوتر فرمانروایی گوسفندان

هنوز بازی های گمنام و زیبای بسیاری وجود دارند که در زمان انتشار در میان بازی های بزرگ تر گم شده اند. اما دوستداران بازی های کامپیوتری که از هر فرصتی برای انجام بازی رایانه ای نمی گذرند، به جمع آوری این بازی ها می پردازند. امروز سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی گوسفندان خنگ و تنبلی را گذاشته که به اصلیت باهوش خود باز میگرددند. بازی با آن که در سال 2000 انتشار یافته اما آنقدر زیبا و جالب طراحی شده که هنوز هم یک سرگرمی معمایی و یک اکشن فوق العاده به شمار میرود.
بازی گوسفندان یک بازی معمایی است که برای فرار از زندگی دشوار از طریق حل معما و پیچ و خم های زندگی برای آزادی خود تلاش می کنند. همه فکر می کنند گوسفند ها را میشناسند! این حیوانات به ظاهر خنگ و احمق در واقع موجودات بسیار باهوشی بودند که از سیاره ای دیگر آمده اند. در طول میلیون ها سال مراتع سرسبز و طبیعت تنبل انسان باعث شد دید برتر خود را از دست بدهند و تبدیل به موجوداتی بی فکری که امروز ما میشناسیم شوند. این گوسفندان گنگ و لال و کاملا تنها نیاز به کمک شما دارند تا دوباره با اتحاد یکدیگر به اصلیت اجداد آسمانی خود برگردند.

Sheep PC Game - بازی کامپیوتر فرمانروایی گوسفندان

کمک به چهار نژاد مختلف در چهار جهان و 28 مرحله متفاوت با یک بازی سرگرم کننده در کنار گوسفندانی خنگ که بسیار زیبا و طبیعی شبیه سازی شده است ساعت های سرگرم کننده بسیار زیبایی برای شما پشت کامپیوتر فراهم می کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98, XP
  • پردازنده: 200 MHz
  • رم: 64 MB
  • کارت گرافیک: 8 MB
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Sheep-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلود دانلود رایگان بازی فرمانروایی بر گوسفندان (حجم : 422 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Sheep PC Sheep PC Sheep PC Sheep PC

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد