این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Classic Menu for Office 2007 5.20 - منوی کلاسیک برای آفیس 2007

امروزه کمتر کاربری است که با شاهکار بزرگ مایکروسافت یعنی Microsoft Office آشنایی نداشته باشد. این پک بی نظیر نرم افزاری که برای نوشتن، مدیریت و نگه داری سریع تر اطلاعات بر روی رایانه طراحی گشته و نسخه 2003 تمام کاربران را با همان مدل کلاسیک و منوی آفیس قدیمی جذب خود کرده بود.
بعد از ارایه نسخه Microsoft Office 2007 تمام کاربران مشتاق به استفاده از آن بودند ولی تغییرات شگفت انگیز آن بسیاری از کاربران را گیج کرد، این مسئله از اینجا بود که منوی آفیس 2007 به کلی تغییر کرده بود و کمتر کاربری می توانست به راحتی بعد از کار با نسخه قبلی خود را با نسخه جدید وفق دهد. اما امکانات و سرعت بسیار بالای این نرم افزار قابل چشم پوشی نبود و اگر منوهای این نرم افزار با تغییر کمی همراه بود می توانست در بین کاربران محبوبیت بیشتری بیابد.

از این رو شرکت های نرم افزاری Addintools به ابداع نرم افزار های مکملی برای ساده کردن منو های نرم افزار آفیس 2007 زدند که نرم افزار موفق Classic Menu for Office 2007 که آخرین نسخه ارایه شده آن می باشد را عرضه کرده است و این کار را همانند منو های آفیس 2003 به بهترین نحو با ابزار ممکن انجام داده است. سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه منوی آفیس فوق العاده را برای کاربرانی که به منو های قدیمی عادت کرده اند تهیه دیده است.

Classic Menu for Office 2007 5.20 - منوی کلاسیک برای آفیس 2007

با نصب این برنامه کاربردی نسخه مایکروسافت آفیس شما بدون تغییر و با داشتن تمام امکانات نسخه جدید و سرعت بسیار مناسب منو های آفیس شما را همانند نسخه 2003 کلاسیک کرده و شما قادر خواهید بود از منو های قدیمی در نسخه جدید استفاده و در صورت تمایل آن را به نسخه جدید تغییر دهید. این نرم افزار هم اکنون به یک نرم افزار پرطرفدار با ابزار و امکانات تبدیل گشته است و اکثر کاربران آفیس 2007 از این نرم افزار استفاده می کنند.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار منو کلایسک آفیس

  • نصب سریع و بسیار آسان با قابلیت های فراوان
  • امکان فعال و غیر فعال کردن منو ها و نوار ابزار های اضافه شده
  • اجرای سریع و پاسخگویی بسیار عالی به تمام فرامین مورد نیاز
  • امکان مدیریت کامل و فنی تب های نرم افزار
  • قابلیت دسترسی به تمام کلید های میانبر نسخه ی جدید
  • سازگار با تمام نرم افزار پک آفیس از جمله Word, Excel, Access, Outlook
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار منوی کلاسیک برای آفیس 2007 (حجم : 3.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد