این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

PowerPoint 2010 For Dummies eBook - کتاب آموزش پاورپوینت 2010

این بار کتاب آموزش پاورپوینت 2010 برای افراد مبتدی و کسانی که اصلا با این نرم افزار هیچ گونه آشنایی ندارد در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. حالا میتوانید از ابتدا به ساختن اسناد قابل ارائه با نرم افزار پاورپوینت بپردازید. پاورپوینت اولین بهترین نرم افزار حرفه ای ارائه مطلب می باشد که توسط مایکروسافت آفیس ارائه شده است.
در نرم افزار پاورپوینت 2010 نسبت به نسخه های قبلی آن پیشرفت ها و اصلاحات بسیاری وجود دارد. در سراسر جهان بیش از 120 میلیون نفر مطالب تجاری و آموزشی خود را توسط نرم افزار پاورپوینت ارائه می دهند. نویسنده این کتاب آقای داگ لاو یک از پرفروشترین نویسنده های جهان است، ایشان در این کتاب الکترونیکی به آسانی شما را با ویژگی های جدید این نرم افزار آشنا می کند و درک آنها را برای شما میسر می سازد.
پاور پوینت 2010 در بیش از 60 کشور جهان برای کارهای تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از کتاب پاورپوینت 2010 برای افراد مبتدی شما میتوانید تا پیشرفت هایی که در نسخه جدید وجود دارد را فراگرفته و سخنرانی موثر و گیراتری را داشته باشید. این eBook شامل 341 صفحه با قرمت PDF در سال 2010 انتشار یافته است.

PowerPoint 2010 For Dummies eBook - کتاب آموزش پاورپوینت 2010

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش پاورپوینت 2010 (حجم : 13.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد