این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Weather Watcher Live 7.1.38-نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده

آیا قصد سفر دارید؟ آیا یک قرار ملاقات مهم دارید؟ آیا شرایط آب و هوایی روز برای شما مهم است؟ اگر پاسخ شما مثبت است و باید از وضعیت آب و هوا منطقه خود بصورت لحظه ای با خبر باشید و حتی جهت برنامه ریزی های خود از چند روز قبل شرایط آب و هوا را در نظر بگیرید، نرم افزار معرفی شده ی امروز توسط سایت دانلود رایگان را امتحان نمایید. 
Weather Watcher Live نام این نرم افزار مفید است که با اتصال به پایگاهای هواشناسی هر منطقه اطلاعات آب و هوایی آنجا را بصورت دقیق و به روز نمایش می دهد پس مناسب ترین راه برای دسترسی سریع به وضعیت آب و هوای کنونی، پیش بینی های آب و هوا و نقشه های آب و هوایی منطقه شما استفاده از نرم افزار کاربردیWeather Watcher Live می باشد.

Weather Watcher Live 7.1.38 - نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده

طراحی هوشمند نرم افزار و استفاده لحظه ای از ماهواره های هواشناسی، نرم افزار Weather Watcher Live را برای مشاهده آب و هوا به یکی از گرینه های مناسب تبدیل کرده است و همچنین قابلیت پیش بینی آب و هوا برای یک ساعت آینده، هفته و ماه آینده آن را در میان کاربران بسیار محبوب ساخته است. پشتیانی از هزاران شهر در نقاط مختلف جهان و همینطور امکان نمایش درجه دما از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده

  • قابلیت دریافت اطلاعات آب و هوایی از پایگاه های هواشناسی بین المللی معتبر
  • قابلیت نمایش تغییرات آب و هوایی بصورت لحظه ای
  • قابلیت پیش بینی شرایط آب و هوایی بصورت 24 ساعت / 7 روز هفته
  • دسترسی آسان به ویدئوها و تصاویر آب و هوایی
  • پشتیبانی از پوسته ها و پلاگین های مختلف
  • قابلیت مشاهده اطلاعات مربوط به درجه دما و شرایط آب و هوایی بروی دسکتاپ
  • قابلیت مشاهده اطلاعات هواشناسی بروی گوشی های موبایل
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

VLC Media Player 2.0.2 Final -نرم افزار مدیا پلیر VLC نسخه نهایی

سایت دانلود رایگان امروز نسخه نهایی یکی از معروف ترین و محبوب ترین پخش کننده های صوتی و تصویری را برای دانلود قرار داده است. یک مدیا پلیر قوی با امکانات فراوان که به طور حتم شما هم نام آن را شنیده اید و حتی ممکن است از نسخه های پیشین آن هم اکنون استفاده نمایید. VLC Media Player نام نرم افزار مالتی مدیامورد نظر ماست که به عنوان یک پلیر سبک و انعطاف پذیر در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. 
VLC یک نرم افزار پخش کننده رایگان و متن باز می باشد که با تمامی پلتفرم ها سازگاری کامل دارد و همچنین قابلیت پخش اکثر فایل های مالتی مدیا از جمله DVD ها، CD های صوتی، VCD ها را داراست. پشتیبانی از فرمت های رایج همچون MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4، DivX، Mp3، OGG، OGM، MOV، Wma، Wmv و حتی قابلیت پخش کانال های دیجیتال ماهواره ای، کانال های تلویزیون های دیجیتالی و ویدئوهای آنلاین بروی پهنای باند بالای شبکه های IPv4 و IPv6 روی سیستم عامل های مختلف ( تحت پروژه VideoLAN ) از دیگر امکانات نرم افزار VLC Media Player می باشد.

VLC Media Player 2.0.2 Final - نرم افزار مدیا پلیر VLC نسخه نهایی

نرم افزار VLC حجم بسیار کمی نسبت به دیگر برنامه های پخش صوت و تصویر دارد و همچنین فضای کمی از حافظه را اشغال می کند. سیستم عامل هایی که قابلیت اجرای این نرم افزار را دارند عبارتند از GNU/Linux، BSD، Windows، Mac OS X، BeOS، Solaris، QNX و ... همچنین پشتیبانی از پوسته ها و پلاگین های اضافه شونده به VLC آن را به یک نرم افزار مدیاپلیر کامل تبدیل نموده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی و قابل حمل VLC Media Player را به همراه یک پوسته با ارزش از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید و از گوش دادن به فایل های صوتی و تصویری خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

Smith Micro Anime Studio Pro 8.2- نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ای

امروزه صنعت انیمیشن سازی و ساخت تصاویر متحرک به یکی از زمینه های درآمدزا و همچنین پرطرفدار تبدیل شده است که همین باعث شده است روزانه نرم افزارهای کوچک و بزرگ انیمیشن سازی از شرکت های مختلف به بازار معرفی شوند اما همیشه انتخاب با شما بوده است که بهترین و روان ترین را برگزینید. ما هم امروز قصد معرفی یکی از پر امکانات ترین و تخصصی ترین برنامه های انیمیش سازی را در سایت دانلود رایگان داریم. 
استدیو انیمیشن سازی Anime Studio Pro محصول شرکت Smith Micro یک نرم افزار گرافیکی بسیار کارا می باشد که آن را می توان جایگزین برنامه های متحرک سازی فریم - به - فریم و سنتی نمود. توسط رابط کاربری قابل درک و یک کتابخانه عظیم با محتوای تصویری و در کنار ابزارهای قدرتمند از قبیل سیستم شبیه سازی استخوان بندی، طراحی 3 بعدی اشیاء، فیزیک ها، ردیابی حرکات، ساخت شخصیت ها و ... می توانید بصورت حرفه ای و سریع انیمیشن های خود را بسازید. همچنین به کمک ردیابی خودکار تصاویر در نرم افزار Smith Micro Anime Studio Pro می توانید به تبدیل اتوماتیک آثار هنری و نقشه های ساده خود به طرح های برداری قابل ویرایش سرعت ببخشید.

Smith Micro Anime Studio Pro 8.2 - نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ای

یکی دیگر از امکانات جالب نرم افزار انیمیشن سازی Anime Studio Pro وجود ابزارهای رسم بر پایه وکتور می باشد که این قابلیت را به کاربران خود می دهد تا طرح ها و عکس های اسکن شده خود را وارد نرم افزار کنند و با سرعت و کیفیت بالا شخصیت ها و اشیاء مختلف را خلق نمایند. علاوه بر این قابلیت ساخت اشیاء 3 بعدی ( 3D ) از طریق تبدیل لایه های 2 بعدی برداری به اشیاء 3 بعدی امکان پذیر است. پس اگر شما هم قصد ساخت تصاویر متحرک از قبیل فلش و Gif و یا پروژه های بزرگتر همچون یک فیلم یا کارتون انیمیشنی را دارید، پیشنهاد ما به شما نرم افزار Anime Studio Pro می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ای

  • قابلیت ساخت تصاویر متحرک و انیمیشن سازی بصورت حرفه ای
  • وجود یک کتابخانه بزرگ متشکل از اشیاء و تصاویر مختلف در داخل نرم افزار
  • قابلیت استفاده از کاراکترها، لوازم یک صحنه، مناظر، قطعات صوتی و کلیپ های تصویری آماده موجود در نرم افزار
  • قابلیت ساخت فیلم ها و انیمیشن های بزرگ بدون محدودیت در طول فیلم
  • قابلیت جان بخشیدن به شخصیت های انیمیشنی و متحرک سازی اشیاء
  • پشتیانی از فرمت های HDV، HDTV 780p و 1080p، AVI، MOV، Flash و ...
  • پشتیبانی از صفحه نمایش های استاندارد NTSC/PAL - D1/DV و صفحه گسترده
  • قابلیت ایجاد انیمیشن جهت نمایش در گوشی های تلفن همراه و پشتیبانی از iPhone، iPad و Droid
  • پشتیبانی از فایل های فتوشاپ و قابلیت کار با لایه های یک تصویر PSD
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ای (حجم : 436 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

great Little War Game Android -بازی اندروید جنگ بزرگ مردان

ورژن جدید بازی بسیار زیبای Great Little War Game به تازگی برای گوشی های با فرمت اندروید وارد بازار های جهانی شده است. این بازی زیبا که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد، یک بازی استراتژیکی و سه بعدی است که دارای محیط بسیار جالب و متنوعی می باشد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. در این بازیاندروید جنگ بزرگ مردان شما باید با فرماندهی نیروهای خود بر دشمنان پیروز شوید. جنگ های شما هم در زمین و هم هوایی انجام خواهد شد. با پیروزی بر دشمنان امتیازات مختلفی را کسب خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید تفنگ و یا نیروهای مختلفی را بخرید. در این ورژن از این بازی تفنگ ها و موشک های جدیدی دیده می شود که می تواند در پیروزی شما نقش مهمی داشته باشد. در پایان لازم به ذکر می باشد که این نسخه مخصوص گوشی های آندروید با فرمت 2.2 به بالاتر است. شما می توانید این بازی اندروید زیبا را از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دریافت کرد و لذت ببرید.

Great Little War Game 1.2.2 Android Game - بازی اندروید جنگ بزرگ مردان

برخی از ویژگی های این بازی اندروید جنگ بزرگ مردان

  • وجود مراحل مختلف و زیبا
  • اضافه شدن سلاح های مختلف
  • بازی سه بعدی
  • متناسب با تمام افراد و سنین

دانلوددانلود رایگان بازی اندروید جنگ بزرگ مردان (حجم : 21.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

Avast! Internet Security 7.0.1451.402 -نرم افزار اینترنت سکیوریت

همیشه محافظت از کامپیوتر شخصی در مقابل ویروس های مخرب و حملات اینترنتی جزء مهمترین دغدغه های کاربران بوده است مخصوصا کسانی که با اینترنت سر و کار دارند. جهت تامین امنیت کامل سیستم باید تمام راه های نفوذی و انواع برنامه های مخرب را در نظر گرفت که نصب یک آنتی ویروس به روز و یک فایروال قدرتمند در کنار برنامه های ضدجاسوسی می تواند موثر باشد که تمام این امکانات در یک بسته امنیتی با نام Avast! Internet Security گردآوری شده است. 
نسخه جدید نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست با امکانات فراوان منتشر شده است که سایت دانلود رایگانبهترین و کامل ترین نسخه این نرم افزار آنتی ویروس را برای شما عزیزان آماده نموده است. مجموعه امنیتی Avast! Internet Security تشکیل شده است از Antivirus، Anti-Spyware، AntiSpam و Firewall که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های Hybrid Cloud بهترین گزینه جهت محافظت در مقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی و انواع برنامه های مخرب سال 2012 می باشد.

Avast! Internet Security 7.0.1451.402 - نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست

قابلیت ایجاد یک پنجره مجازی محافظت شده و مجزا بروی دسکتاپ برای بالا بردن امنیت در معاملات مالی حساس بین شما و بانک ها و فروشگاه های آنلاین و همچنین ایجاد امنیت در استفاده از شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک و تویتر و برنامه های گفتگو همانند یاهو، اسکایپ و ... و حتی وبسایت های اشتراک فایل از ویژگی های جالب نرم افزار Avast Internet Security می باشد. از نظر به روز بودن آنتی ویروس خود خیالتان راحت باشد چون آواست بصورت لحظه ای به پایگاه های داده آنلاین خود متصل می شود و خود را آپدیت می کند. 
یک فناوری هوشمند و جدید دیگر نیز در نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست استفاده می شود که cloud-based FileRep نامگذاری شده است که توسط آن آنتی ویروس قبل از کلیک کردن بروی فایلی در صورت خطرناک بودن آن اخطار می دهد. همچنین گزینه Auto / game mode نیز جهت افزایش سرعت بازی در برنامه Avast! Internet Security در نظر گرفته شده است. اگر از دیگر امکانات نرم افزار بخواهیم نام ببریم می توان به محافظ وب، محافظ ایمیل، محافظ شبکه، اسکن در زمان بوت، زمانبند اسکن و ... اشاره نمود.