این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Avast! Internet Security 7.0.1451.402 -نرم افزار اینترنت سکیوریت

همیشه محافظت از کامپیوتر شخصی در مقابل ویروس های مخرب و حملات اینترنتی جزء مهمترین دغدغه های کاربران بوده است مخصوصا کسانی که با اینترنت سر و کار دارند. جهت تامین امنیت کامل سیستم باید تمام راه های نفوذی و انواع برنامه های مخرب را در نظر گرفت که نصب یک آنتی ویروس به روز و یک فایروال قدرتمند در کنار برنامه های ضدجاسوسی می تواند موثر باشد که تمام این امکانات در یک بسته امنیتی با نام Avast! Internet Security گردآوری شده است. 
نسخه جدید نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست با امکانات فراوان منتشر شده است که سایت دانلود رایگانبهترین و کامل ترین نسخه این نرم افزار آنتی ویروس را برای شما عزیزان آماده نموده است. مجموعه امنیتی Avast! Internet Security تشکیل شده است از Antivirus، Anti-Spyware، AntiSpam و Firewall که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های Hybrid Cloud بهترین گزینه جهت محافظت در مقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی و انواع برنامه های مخرب سال 2012 می باشد.

Avast! Internet Security 7.0.1451.402 - نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست

قابلیت ایجاد یک پنجره مجازی محافظت شده و مجزا بروی دسکتاپ برای بالا بردن امنیت در معاملات مالی حساس بین شما و بانک ها و فروشگاه های آنلاین و همچنین ایجاد امنیت در استفاده از شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک و تویتر و برنامه های گفتگو همانند یاهو، اسکایپ و ... و حتی وبسایت های اشتراک فایل از ویژگی های جالب نرم افزار Avast Internet Security می باشد. از نظر به روز بودن آنتی ویروس خود خیالتان راحت باشد چون آواست بصورت لحظه ای به پایگاه های داده آنلاین خود متصل می شود و خود را آپدیت می کند. 
یک فناوری هوشمند و جدید دیگر نیز در نرم افزار اینترنت سکیوریتی آواست استفاده می شود که cloud-based FileRep نامگذاری شده است که توسط آن آنتی ویروس قبل از کلیک کردن بروی فایلی در صورت خطرناک بودن آن اخطار می دهد. همچنین گزینه Auto / game mode نیز جهت افزایش سرعت بازی در برنامه Avast! Internet Security در نظر گرفته شده است. اگر از دیگر امکانات نرم افزار بخواهیم نام ببریم می توان به محافظ وب، محافظ ایمیل، محافظ شبکه، اسکن در زمان بوت، زمانبند اسکن و ... اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد