این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی - Stronghold Crusader HD PC

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از بازی های قدیمی در سبک استراتژیک میباشد که حالت HD آن توسط FireFly Studios در سوم نوامبر 2012 ریلیز شد. این بازی ابتدا در سال 1993 ساخته شده که در همین سال های متوالی نسخه های متوالی از جنگ های صلیبی به بیرون ارائه شد و توانسته طرفداران بسیاری را بخود جلب کند. جنگ های صلیبی سفری به سرزمین های دوردست عربستان می باشد.
گرافیک بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی و سبک گیم پلی خاص این بازی که میتوانست جرقه ای برای شرکت های دیگر برای تولید بازی های استراتژیک باشد. در Stronghold Crusader شما باید قلعه ها، دژ های محکم و سنگر های سرسخت خود را بسازید و تا میتوانید از نیروهای انسانی بهره ببرید و لوازم اولیه جنگ را بدست آورید، سربازی ها فدایی، رزمجو و ... بسازید و به دشمن حمله کنید و یا از قلعه خود دفاع کنید.
نیروهای شما دارای سبک و آرایش خاصی برای مبارزه هستند. پیروزی در این بازی کامپیوتری بستگی به هوش و نوع عملکرد شما در روند بازی دارد. سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از بازی جنگ های صلیبی که Stronghold Crusader HD نام دارد را برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی بصورت HD بوده و گرافیک بازی در مقایسه به نسخه های دیگر بالاتر است، تمامی سنگر ها، میدان های جنگ، ابزارهای جنگی بصورت HD می باشند و میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.

بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی - Stronghold Crusader HD PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP / Vista / 7
  • رم: 1Mb
  • پردازنده: Pentium 4 1.4 GHz
  • گرافیک: 128MB (همانند ATI Radeon 9600 یا NVidia GeForce 5700)
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Stronghold-Crusader-HD-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | دانلود بخش دوم (حجم : 877 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Stronghold Crusader Stronghold Crusader

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد