این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

iPhone Ringtone Maker- ساخت زنگ موبایل برای گوشی آیفون

گوشی تلفن یکی از وسایلی است که امروزه در دسترس عموم بوده و مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا کاربران در صدای زنگ گوشی خود حساسیت زیادی به خرج می دهند و به دنبال زنگ های جالب و جذاب هستند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید بخشی از یک آهنگ یا ویدئو را به عنوان زنگ برای گوشی خود داشته باشید ولی به دلیل عدم آشنایی نتوانسته اید. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم شما را با نرم افزار ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 که آخرین نسخه ی منتشر شده ی آن است آشنا سازیم ؛ این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی ساخت زنگ موبایل می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود هر فایل صوتی یا تصویری با فرمت های گوناگون همانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG را وارد این نرم افزار کنید و بخش مورد نظر خود را از آن قطعه برداشته و آن را به صورت یک زنگ درآورید. خروجی این نرم افزار فایل های صوتی می باشد که مخصوص گوشی های iPhone می باشد که لازم به ذکر است برخی از این فرمت ها همانند Acc در دیگر گوشی ها نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار از 4 زبان زنده ی دنیا که شامل انگلیسی، آلمانی، ژاپنی و چینی می باشد پشتیبانی می کند. محیط ساده ، روان و قابل درک این نرم افزار برای هر کاربر این نرم افزار را به یکی از محبوب ترین نرم افزار های ساخت رینگتون تبدیل کرده است.

iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 - ساخت زنگ موبایل برای گوشی آیفون

دانلوددانلود رایگان iPhone Ringtone Maker (حجم : 22.32 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

SereneScreen Marine Aquarium - اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی

اسکرین سیور موضوعی که امروز برای همه کاربران آشناست. ابداع ScreenSaver از آنجا صورت گرفت که وقتی رایانه ای به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی گرفت مانیتور و سایر لوازم به همان اندازه برق استفاده می کردند و این باعث خرابی قطعات و مصرف زیاد برق بود. از این رو اسکرین سیور ها ابداع شدند تا در صورتی که در یک بازه ی زمانی از رایانه استفاده نشود به صورت خودکار رایانه به حالت اسکرین سیور انتقال یابد و مصرف برق را کاهش دهد و از خرابی قطعات رایانه جلوگیری کند. اسکرین سیور هایی که هم اینک به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ها قرار می گیرد از جذابیت و نمای خوبی برخوردار نیستند از این رو کاربران به دنبال نرم افزار هایی هستند تا بتوانند این اسکرین سیور ها را خود طراحی کنند. اما ما در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان امروز برای شما نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium را مهیا نموده ایم که بدون نیاز به طراحی یک ScreenSaver زیبا، جذاب و کم حجم به رایانه شما اضافه خواهد کرد.
با دانلود اسکرین سیور مشاهده خواهید کرد که این اسکرین سیور به صورت یک آکواریوم زیبا، طبیعی و کاملا سه بعدی می باشد و تمام اجزاء موجود در این آکواریوم از ماهی ها تا صدف ها و ... قابل حذف و اضافه کردن هستند از این رو جذابیت این محافظ صفحه نمایش بیشتر و بیشتر خواهد شد. این اسکرین سیور آکواریوم Aquarium ScreenSaver بسیار طبیعی ساخته شده است و اضافه کردن صوت ها و صدای آب به این اسکرین سیور آکواریوم آن را طبیعی تر جلوه می دهد. با دانلود محافظ صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که این محافظ صفحه نمایش Aquarium ScreenSaver قابلیت اضافه کردن زمان و تاریخ به گوشه آکواریوم را نیز داشته و شما می توانید به راحتی زمان و تاریخ را نیز در اختیار داشته باشید. امیدوارم با دانلود اسکرین سیور آکواریوم بتوانید نهایت لذت را ببرید و شادابی را به کامپیوتر خود بیاورید.

SereneScreen Marine Aquarium 3.1.5563 - اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا

دانلوددانلود رایگان اسکرین سیور آکواریوم (حجم : 6.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Anthemion Jutoh 1.19 Portable - نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

همانطور که می دانید کتاب های الکترونیکی eBook مدت زیادیست ابداع شده و مورد استفاده عموم قرار می گیرند. مزیت ایبوک این است که هیچ هزینه چاپ یا تهیه کاغذ برای نشر آنها وجود نخواهد و با صرفه جویی فراوان در هزینه به راحتی قابل انتشار خواهد بود، از این رو ناشران در حال روی آوردن به این گونه کتاب ها هستند.
نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.

برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید. سرعت اجرای این نرم افزار و پاسخگویی عالی آن به فرامین از مزیت های اصلی این نرم افزار است که آن را در برابر سایر نرم افزار ها ممتاز می نماید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه بدون نیاز به نصب این نرم افزار را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

Anthemion Jutoh 1.19 Portable - نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی

قابلیت های اصلی نرم افزار ساخت کتاب

  • امکان ایجاد کتاب های الکترونیکی با فرمت های مختلف و سرعت بالا
  • امکان استفاده از عکس و فایل های گرافیکی در نوشتن کتاب
  • امکان قالب بندی کل کتاب از طریق CSS برای سرعت دهی طراحی
  • بخش طراحی جلد با طرح های آماده جالب و فوق العاده زیبا
  • ابزار جایگزین ساز جالب که برای مثال به جای (c) به طور اتوماتیک © را جایگزین می نماید
  • ابزار غلط یاب املایی که (با پشتیبانی از برخی از زبان ها) غلط های املایی را نمایان می سازد
  • کتابچه ی راهنمای آنلاین که هر روز به روز شده و شما را با نحوه کار این نرم افزار آشنا می سازد
  • اسلاید شوی بسیار جالب برای مرور سریع تر نوشته ها
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر با رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ایبوک ساز (حجم : 18.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Air Force Missions Portable PC Game - بازی ماموریت نیروی هوایی

بازی جنگی همواره از محبوبیت خاصی در بین عموم برخوردار بوده اند که دلیل آن نیز جذابیت و درگیر بودن کاربر در جریان بازیست. در این بین، بازی های جنگی هوایی کاربران زیادی را به خود اختصاص داده اند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار بازی کامپیوتر فوق العاده زیبای Air Force Missions برای شما عزیزان مهیا نموده ایم.
همانطور که از نام این بازی پیداست ماموریت های هوایی بر عهده شما خواهد بود. بازی نیروی هوایی به صورت سه بعدی طراحی گشته و از نظر مانور گرافیکی بسیار کامل بی نقص ارایه شده است. شما در این بازی هلیکوپتر های سنگین و مسلح به قدرتمند ترین سلاح ها را در اختیار دارید و می بایست به دشمن حمله و برای فلج کردن دشمن اقدام کنید.
دشمن زیر دریایی ها، ضد هوایی، موشک و ... در اختیار دارد از این رو شما می بایست به نحوی بازی هلیکوپتر را ادامه دهید که نیرو های شما تا آخر بازی سالم بوده و بازی را با پیروزی به اتمام برسانید. دانلود بازی ماموریت نیروی هوایی بدون نیاز به نصب Portable بوده و با وجود طراحی بی نظیر از حجم کم و سرعت بالایی برخوردار است.

Air Force Missions Portable PC Game - بازی ماموریت نیروی هوایی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows NT/2000/XP
  • پردازنده: Pentium 200 Mhz
  • رم: 64 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 5.0

دانلوددانلود رایگان بازی هلیکوپتر نیروی هوایی (حجم : 28.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Air Force Missions Air Force Missions Air Force Missions Air Force Missions

زیبا سازی ساعت ویندوز با نرم افزار Skin Clock v1.0.3

با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت دانلود نرم افزار رایگان - Freedownload.ir.در این مطلب میخواهم یک نرم افزار بسیار کاربردی و به طور کلی میشه گفت با استفاده از این نرم افزار شما میتونید ساعت ویندوز خودتون رو زیبا کنید.نمونه تصویر که در زیر است فقط تعداد اندکی از ساعت های این نرم افزار زیباست که نمایان است.شما میتوانید پس از نصب این نرم افزار که یک ساعت روی دسکتاپ شما اضافه میکند آن را جابجا کنید و به هر جای دسکتاپ تغییر مکان دهید.حجم نرم افزار بسیار پایین است و به توصیه دوستان که درخواست نرم افزارهای کم حجم کرده بودند بر روی سایت قرار گرفت.امیدوارم به عنوان یه هدیه نوروزی از ما بپذیرید.

Skinny Clock Version 1.0.3 ساعت های بسیار زیبا برای دسکتاپ شما (www.freedownload.ir)

زیبا سازی ساعت ویندوز با نرم افزار Skinny Clock v1.0.3(www.freedownload.ir)دانلود کنید (حجم : 1.64 مگابایت)
زیبا سازی ساعت ویندوز با نرم افزار Skinny Clock v1.0.3 (www.freedownload.ir)رمز عبور فایل : www.freedownload.ir
زیبا سازی ساعت ویندوز با نرم افزار Skinny Clock v1.0.3 (www.freedownload.ir)سایت منبع