این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Foxit PhantomPDF Businessنرم افزار مشاهده و ویرایش فایل پی دی اف


Foxit PhantomPDF Business نرم افزار کاربردی بسیار مناسب برای جایگزینی Adobe Acrobat می باشد. PhantomPDF نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف با قابلیت پشتیبانی از اکثر ویژگی ها نرم افزار ادوب اکروبات یکی از شایسته ترین جانشین ها برای این نرم افزار پر دردسر است. حال می پرسید چرا پر درد سر؟ برای اینکه به علت ارتباط سایر نرم افزار های ادوب با هم بایستی مواظب بود که کرک این برنامه اکسپایر نشه و اتوماتیک وار آپدیت نشه و ... Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار کاربردی لذت ببرید. نسخه 32 بیت و 64 بیت قابل دانلود می باشد.

Foxit PhantomPDF Business 5.0.1 32-bit 64-bit - نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف

ویژگی های بارز نرم افزار Foxit PhantomPDF Business 5.0.1 عبارت است از:

  • پشتیبانی از فایلهای فارسی
  • پشتیبانی از اکثر ویژگی ها اکروبات
  • امکان ساخت فایل PDF از خروجی چاپی تمامی نرم افزار
  • امکان تبدیل فایلهای متنی به فونت فارسی
  • امکان ویرایش مستقیم و بی نظیر فایلهای متنی حتی به زبان فارسی
  • امکان باز کردن و خواندن و مرور سریع فایلهای PDF
  • امکان اضافه کردن کامن به یک فایل PDF
  • امکان الصاق هر فایلی به یک فایل PDF
  • امکان اضافه کردن فیلم به فایلهای PDF
  • امکان ساخت فایل PDF به صورت فرم قابل پر کردن
  • امکان پسورد گذاری و رمز کردن و لایسنس گذاشتن بر روی فایل PDF
  • امکان کم و زیاد کردن، حذف کردن، جایگزین کردن، جابجا کردن، چرخاندن، استخراج کردن صفحات یک فایل PDF

دانلوددانلود رایگان Foxit PhantomPDF Business 32-bit (حجم : 92.46 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان Foxit PhantomPDF Business 64-bit (حجم : 94.65 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Microsoft Windows XP Professional SP3دانلود ویندوز ایکس پی sp3


در فرهنگ رایانه سیستم عامل نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. سیستم عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسطهای برنامه نویسی کاربردی (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی های سیستم (system call) به این خدمات دسترسی دارند. با فراخوانی این واسط ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند، و پاسخ عملیات را دریافت کنند. ممکن است کاربران با بعضی انواع واسط کاربری نرم افزار مثل واسط خط فرمان (Command Line Interface-CLI) یا یک واسط کاربری گرافیکی (Graphical User Interface-GUI) با سیستم عامل تعامل کنند. برای کامپیوتر های دستی و رومیزی، عموما واسط کاربری به عنوان بخشی از سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود. در سیستم های بزرگ و چند کاربره مثل یونیکس و سیستم های شبیه یونیکس، واسط کاربری معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی که خارج از سیستم عامل اجرا می‌شود پیاده سازی می‌شود.

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندوز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2011 - دانلود ویندوز ایکس پی SP3 آپدیت ژوئن 2011 سیستم عامل, نرم افزار سیستم عامل, دانلود سیستم عامل, دانلود ویندوز, ایکس پی , ویستا , سون , windows xp , windows vista, windows seven

سایت دانلود رایگان FDL.ir نسخه ژوئن به همراه تمامی آپدیت های جدید این سیستم عامل را برای شما تهیه کرده است که با لینک مستقیم دائمی در یک فایل .ISO آماده رایت کردن و استفاده کردن است.(نکته مهم: توسط نرم افزار NERO این فایل ISO را رایت نکنید, زیرا قابلیت Bootable آن از بین می رود. نرم افزار PowerISO پیشنهاد میشود). این نسخه بدون نیاز به سریال نامبر است و قابل آپدیت است و نسخه اصلی بدون دستکاری است و شما با اطمینان کامل می توانید از آن استفاده کنید. ویندوز XP Professional SP3 Corporate را از سایت FreeDownload.ir دانلود کنید. حجم اصلی فایل بالای 626 مگابایت است که ما آن را برای شما تا 569 مگابایت کم حجم کرده ایم.از دانلود رایگان لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان ویندوز ایکس پی SP3 آپدیت ژوئن 2011 (حجم : 569.22 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Megafactories Jaguar XJدانلود مستند کارخانه ماشین جگوار


  • نام مستند به فارسی : کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار مدل XJ
  • نام مستند به انگلیسی : National Geographic Megafactories Jaguar XJ HDTV
  • شبکه : National Geographic نشنال جئوگرافیک
  • فرمت تصویر : AVI
  • اندازه فایل : 346.66 مگابایت
  • مدت : 44 دقیقه و 59 ثانیه
  • کدک : XVID
  • سایز ویدئو : 624 * 352 پیکسل
  • فریم : 25 فریم در ثانیه
  • فرمت صدا : MP3
  • کیفیت صدا :128 Kbps

National Geographic Megafactories Jaguar XJ HDTV  - دانلود مستند کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار مدل XJ

شبکه National Geographic برنامه ای مستند با نام Megafactories تهیه می کند که به بررسی و استناد کارخانه های بزرگ و موفق از تاریخچه پیدایش تا خط تولید جدیدترین محصولات می پردازد. سایت دانلود رایگان برای شما مستند کارخانه های بزرگ خط تولید ماشین جگوار مدل XJ را تهیه کرده است که به مدت حدودا 45 دقیقه با کیفیت بالا به فرمت AVI با لینک مستقیم در اختیار شماست. امیدواریم از دانلود این مستند Megafactoreis از سایت دانلود رایگان بخش دانلود مستند لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان مستند کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار (حجم : 346.66 مگابایت)
پیش نمایشپیش نمایش
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Geographic Megafactories Bugattiدانلود مستند کارخانه ماشین ویرون


  • نام مستند به فارسی : کارخانه های بزرگ بوگاتی ویرون
  • نام مستند به انگلیسی : National Geographic Megafactories Bugatti Super Car
  • شبکه : National Geographic نشنال جئوگرافیک
  • فرمت تصویر : AVI
  • اندازه فایل : 345.90 مگابایت
  • مدت : 45 دقیقه و 4 ثانیه
  • کدک : XVID
  • سایز ویدئو : 624 * 352 پیکسل
  • فریم : 25 فریم در ثانیه
  • فرمت صدا : MP3
  • کیفیت صدا :128 Kbps

ویرون برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش درآمد. این مدل نمایشی اولیه به مدل تولیدی امروز شباهت زیادی داشت، اما پیشرانه آن W-۱۸ بود که از سه ردیف ۶ سیلندر در کنار هم تشکیل شده بود. مدیر عامل کل فلوکس واگن قول ساخت آن را در سال ۲۰۰۰ داد اما تصمیم بر به کار گیری یک موتور W-۱۶ به جای موتور ۱۸ سیلندر قبلی بود، که به شکل W-۱۶ (یعنی دو موتور ۸ سیلندر V شکل در کنار یکدیگر) است . این قول به دلیل مشکلاتی که در سر راه پیش آمد عملی نشد. ویرون در سرعت‌های بالا پایداری کمی داشت که همین امر باعث تصادف و نابودی یکی از مدل‌های آزمایشی آن گردید و یک دستگاه دیگر هم در Monterey در هنگام معرفی در مقابل هزاران چشم، از پیست خارج شد که بسیاری را ناامید کرد.

بعد از هزاران ساعت کار طاقت فرسا بالاخره ویرون در سپتامبر ۲۰۰۵ به تولید انبوه رسید. پیشرانه۱۶ سیلندر نهایی به حجم ۷۹۹۳ سی سی می‌باشد. در تبلیغات گفته شد که این مدل ۱۰۰۱اسب بخار قدرت دارد که البته آزمایش‌ها دیتل قدرت واقعی را بین ۱۰۲۰ تا ۱۰۴۰ اسب بخار نشان داد. بدین ترتیب این اتومبیل قوی‌ترین اتومبیل تولید انبوه جهان است. حداکثر سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۶۰ مایل ۲٫۵ ثانیه است(اگر ویرون ۳۴۰ کیلوگرم سبک تر بود شتاب آن به عدد ۱٫۶ ثانیه می‌رسید.) که آن را به یکی از سریعترین خودروهای جهان مبدل نموده‌است.

National Geographic Megafactories Bugatti Super Car - کارخانه های بزرگ بوگاتی ویرون

البته قیمت آن که ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۰۰ دلار می‌باشد هم رکورددار بوده و آن را به یکی از گران قیمت‌ترین اتومبیل‌های دنیا تبدیل کرده‌است. بوگاتی تخمین ۳۰۰ دستگاه را برای تولید ویرون اعلام کرده‌است. در ماه مارس۲۰۰۶ کارخانه اعلام کرد که تا آن تاریخ ۷۰ سفارش به کمپانی رسیده‌است. کارخانه، این اتومبیل را توسط نمایندگان بنتلی در شعب لندن، میامی، تروی، بورلی هیلز، سن دیگو، پاسادنا، گرینویچ و یک نماینده در عربستان سعودی به فروش می‌رساند. بوگاتی ویرون (Bugatti) شرکت خودروساز فرانسوی با عملکرد بالا است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط نابغه‌ای ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی و به منظور تولید خودروهای سفارشی و خاص تاسیس شد ولی با شروع جنگ جهانی دوم این شرکت نیز مانند بسیاری دیگر از شرکتهای هم دوره خود با شکست مواجه شد. شرکت بوگاتی در سال ۱۹۹۸ توسط فولکس واگن خریداری شد و تولید بسیار محدودی دارد.( به نقل از ویکی پدیا)

قبلا برای شما 40 والپیپر ماشین بوگاتی را آماده کرده بودیم , حالا سایت دانلود رایگان در بخش دانلود مستندبرای شما کاربران عزیز مستند سوپرماشین بوگاتی به نام بوگاتی ویرون سریع ترین ماشین جهان , با حجم کم آماده کرده است. امیدواریم از دانلودمستند کارخانه های بزرگ Megafactories Bugatti super car لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان مستند بوگاتی ویرون (حجم : 345.90 مگابایت)
پیش نمایشپیش نمایش
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

AVS Audio Editor7.0.2.418نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی پرتابل

توسط AVS Audio Editor 7 نرم افزار قدرتمند به سادگی می توانید فایل های صوتی خود را ویرایش کنید. برش دهید ، تقسیم کنید، بچسبانید، ضبط کنید و افکتهای مختلف روی آن قرار دهید. همچنین می توانید فایل های خروجی را به تمام فرمت های محبوب صوتی ذخیره کنید.

برش، ترکیب، پاک کردن، میکس، حذف کردن قسمت ها ، تقسیم و ... را در این نرم افزار خواهید داشت. از Timeline نرم افزار برای نهایت دقت و صحت انجام کار استفاده کنید. همچنین فایل های صوتی چند کاناله نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. بیش از 20 افکت و فیلتر داخلی شامل افکت تاخیر، افزایش سرعت ، هم سرایی ، برعکس کردن و ... در این نرم افزار تعبیه شده است.پشتیبانی کامل از افکت های VST و فیلترهای DirectX از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

AVS Audio Editor 7.0.2.418 Portable - نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی

با فیلترهای مخصوص این کار، صداهایی مانند وز وز ، صدای تماشاچیان فوتبال و خس خس و ... را از فایل صوتی خود بردارید. می توانید چندین ترک صوتی را با هم ترکیب کنید، افکت های مختلف روی آن قرار دهید و در فرمت های محبوب خود آن را ذخیره کنید.همچنین می توانید صدای خودتان را وقتی آهنگ در حال پخش شدن است ، روی آن ضبط کنید.

AVS Audio Editor 7.0.2.418 با آخرین نسخه ی این ویندوز نیز سازگار است. توسط این برنامه صدا را ویدئوی خود جدا کنید و آن را روی کامپیوتر یا هارد خارجی ضبط کنید. قادر خواهید بود یک افکت را تنظیمات خاص را روی چندین فایل صوتی به صورت همزمان قرار دهید. صداهای ضبط شده ی خود را ویرایش کرده ، افکت روی آن بگذارید و در فایل های صوتی مجزا ضبط کنید. همچنین می توانید فایل های صوتی خود را به فرمت M4R مخصوص گوشی آیفون ذخیره کنید. دارای پنل های زیبا می باشد و می توانید امکاناتی که زیاد از آنها استفاده می کنید را وارد پنل کار خود کنید. امیدواریم از دانلود نرم افزار مالتی مدیای ویرایشگر فایل های صوتی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان لذت ببرید. همچنین این نرم افزار به صورت Portable است و نیازی به نصب ندارد.

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 (ورودی) :

  • MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 ( خروجی) :

  • MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, MTS, TOD, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV

دانلوددانلود رایگان AVS Audio Editor 7 پرتابل (حجم : 25.04 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان