این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

1st JavaScript Professionalنرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپ

در کنار امکانات غنی از ویرایش اسکریپت، ویرایشگر آژاکس و کتابخانه مجموعه کاملی از تگ های اچ تی ام ال، خصیصه HTML، رویداد HTML، اسکریپت ajax، رویداد های کد جاوا اسکریپت و توابع javascript، ویژگی ها، دستورات و اپراتور (مانند پنجره ، سند ، قاب ، تاریخچه ، موقعیت ، هدایتگر ، تاریخ ، ریاضیات ، رشته و غیره در کل بیش از 1200) همه و همه توسط سایت نرم افزار دانلود رایگان تهیه شده تا به شما این امکان را بدهد با چند کلیک آن ها را در صفحات وب خود درج کنید.
ویرایشگر Js شامل یک اشکال یاب قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که خواستید دست از کار بکشید و متغیر ها را چک کنید که در چه موقعیتی قرار میگیرند. با این debugger قدرتمند می توانید نگاهی عمیق در هنگام اجرا به کد ها داشته باشید. شما می توانید یک فایل کد جاوا اسکریپت، فایل وبی (با java) یا حتی اسکریپت انتخابی را اشکال زدایی کنید.
دیباجر جاوا ایکریپت با هدف فراهم کردن یک اشکال زدای قدرتمند در محیط برنامه نویسی طراحی شده که دیباجر آژاکس آن بسیاری از ویژگی های استاندارد اشکال زدایی را داراست. ویرایشگر جاوا اسکریپت خصیصه های مستقل یک اشکال زدای java کد را داراست که شما را قادر میسازد تا به راحتی ویرایش و اشکال زدایی را در داخل AJAX، HTML و DHTML انجام دهید. به عنوان یک ویرایشگر Js می توانید به معتبر بودن دانلود کد جاوا کد را چک کنید که ممکن است در هر فایل وب جاوا کد وجود داشته باشد و صحت آن ها با این نرم افزار تایید خواهد شد. Ajax Validator آن سرس جاوا اسکریپت را چک کرده و اگر اشکالی پیدا شد با پیغام خطایی آن را توصیف و مکان آن را نشان می دهد.

در واقع نرم افزار 1st javascript Editor یک ویرایشگر حرفه ای برای کد جاوا اسکریپت و کد های جاوا همچنین ایجاد جلوه های ویژه برای صفحات وی با استفاده از DOM, DHTML, CSS, Ajax (Asynchronous javascript and XML) و کد جاوا اسکریپت استفاده می شود. افکت های ویژه از قبل در نرم افزار تعبیه شده که اجازه ارسال پارامتر ها و خواص ویژه برای ساخت HTML, Ajax و کد javascript را به صورت دستی و یا خودکار با یک کلیک امکان پذیر می سازد.
ویرایشگر آژاکس آن با یک ابزار منحصر به فرد Intellisense پیشنهاد کد ها برای کار با آبجکت های آژاکس کمک می کند. ویرایشگر صفحات وب برای تازه کاران و طراحان وب سایت طراحی شده که منبع ارزشمندی از جلوه های ویژه می باشد. با زدن دکمه Shift + F1 امکان دسترسی به بیش از 2000 متد javascript string ، javascript function، وقایع و غیره از DHTML, html, ajax و javascript یافت می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بیش از 200 اسکریپت کنترل شده آماده و 700 اسکریپت کنترل نشده برای حرفه ای ها می باشد.

1st JavaScript Editor Professional Edition 5.1 - نرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپت

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ویرایش جاوا (حجم : 8.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد