این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

VLC Media Player 2.0.2 Final -نرم افزار مدیا پلیر VLC نسخه نهایی

سایت دانلود رایگان امروز نسخه نهایی یکی از معروف ترین و محبوب ترین پخش کننده های صوتی و تصویری را برای دانلود قرار داده است. یک مدیا پلیر قوی با امکانات فراوان که به طور حتم شما هم نام آن را شنیده اید و حتی ممکن است از نسخه های پیشین آن هم اکنون استفاده نمایید. VLC Media Player نام نرم افزار مالتی مدیامورد نظر ماست که به عنوان یک پلیر سبک و انعطاف پذیر در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. 
VLC یک نرم افزار پخش کننده رایگان و متن باز می باشد که با تمامی پلتفرم ها سازگاری کامل دارد و همچنین قابلیت پخش اکثر فایل های مالتی مدیا از جمله DVD ها، CD های صوتی، VCD ها را داراست. پشتیبانی از فرمت های رایج همچون MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4، DivX، Mp3، OGG، OGM، MOV، Wma، Wmv و حتی قابلیت پخش کانال های دیجیتال ماهواره ای، کانال های تلویزیون های دیجیتالی و ویدئوهای آنلاین بروی پهنای باند بالای شبکه های IPv4 و IPv6 روی سیستم عامل های مختلف ( تحت پروژه VideoLAN ) از دیگر امکانات نرم افزار VLC Media Player می باشد.

VLC Media Player 2.0.2 Final - نرم افزار مدیا پلیر VLC نسخه نهایی

نرم افزار VLC حجم بسیار کمی نسبت به دیگر برنامه های پخش صوت و تصویر دارد و همچنین فضای کمی از حافظه را اشغال می کند. سیستم عامل هایی که قابلیت اجرای این نرم افزار را دارند عبارتند از GNU/Linux، BSD، Windows، Mac OS X، BeOS، Solaris، QNX و ... همچنین پشتیبانی از پوسته ها و پلاگین های اضافه شونده به VLC آن را به یک نرم افزار مدیاپلیر کامل تبدیل نموده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی و قابل حمل VLC Media Player را به همراه یک پوسته با ارزش از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید و از گوش دادن به فایل های صوتی و تصویری خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
hesamkj یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 13:26 http://lucreweb.blogsky.com

آیا کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد؟آیا واقعا میشه توی یه ماه میلیونر شد؟چجوری؟
با ما همراه باشید تا بتوانید آینده خود را درخشان کنید.
www.lucreweb.blogsky.com
مایل به تبادل لینک با وبلاگ بسیار زیبای شما هستیم شما چطور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد